Som jag vill vara

Guten tag : >

Igår joggade jag 2,5 km vid olympia, hade svårt att andas pga min astma och jag var skittörstig, det fanns en vattenslang som jag skulle dricka ifrån och när jag tryckte på knappen så bara sprutade det ut jättemycket vatten på mig så jag blev blöt, det fanns ingen sol som kunde torka mina kläderna utan jag fick gå hem i det kalla vädret som snart skulle börja regna, frös som faan på vägen hem ;(

Men idag gick jag inte till skolan, orka ju inte springa rosenloppet som e 5 km lång så jag stannade hemma.
Vaknade klockan 11 och började direkt läsa en av Katarina Von Bredows böcker - Som jag vill vara.
Sekunderna blir till minuter, minuterna till timmar, Yes, jag har suttit och läst boken i 3 och ½ timme.

Boken handlar om Jessica, en 15 årig tjej som blev gravid och hennes familj, vänner och hennes pojkvän försöker få henne att göra abort fast hon väljer själv att hon ska föda barnet. Hon bär fostret i magen i 12 veckor, sen ångra idioten sig och ville göra abort, fast då är det för sent...

Katarinas böcker är spännande från början till slut.
Ska fortsätta läsa dem sista sidorna snart så jag blir klar med boken, men först måste jag äta min "frukost"



                            



KRAAAM ♥



Kommentarer
Postat av: monni

svar: skolkare att du inte sprang rosenloppet. hahah :<

men boken är assbra

haha så sen är du, jag läste den för typ cirka ett halvtår sen. haha :D:D men den ägeeerr

2009-05-18 @ 20:39:27
URL: http://monnis.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0