Skol-OS pris

Hellooow

Cyklade till Idrottens hus, Helsingborg idag med några tjejer i min klass och tjejer i 6C, vi skulle få pris för att vi vann etta på skol-OS i basket :)


Fick en repig guldmedalj ;<



Nu har jag tre priser, basket guldmedalj, 1:a pris på schack och en silvermedalj på schack för jag kom 2:a år 2007 eller var det 2008?
But anyway, Lisa is da genius :)



Det var tråkigt att vänta i 2 timmar för att få sitt pris, och när man väl har fått den fick vi vänta tills alla skolor hade fått priserna..
Men efter prisutdelningen skulle Philip Warren Gertsson visa lite freestyle football, JAG VISSTE HAN SKULLE KOMMA♥
Men denna gången gick det inte så bra för honom att freestyla för att någon hade tagit hans älsklingsboll som han har haft hela tiden .. Han letade överallt efter den fast hittade inte, synd om honom.
Men han fick iallafall låna en boll från Idrottens hus och den var dålig för att han kunde inte göra några combos.
Men har var ändå skitbra ;)
När han visade klart så gick han till oss och vi fick prata med honom och kramas innan vi skulle dra.
Jag- Ehm.. Kan man få en kram? : )
Han-Ja visst, självklart du kan få.

AAH , så söt :)







Har video också på honom, fast orka inte skaffa Youtube acc för att lägga upp, själv har han lagt in många videoklipp på honom i youtube.. Only search Philip Warren gertsson så kmr han upp.

Men annars har jag varit ute med vännerna i 8 timmar, cyklat runt lite, berättat historier och spökhistorier så att mina vänner bajsa på sig och helt enkelt snackat om allt x)


Bara 2 veckor kvar tills vi slutar skolan, då alla splittras och börjar i nya skolor, men vi har iallafall lovat varandra att hålla kontakten och att vi ska vara mer med varandra innan vi slutar skolan :D ♥


Kommentarer
Postat av: Anette

han gör ju typ samma trixs hela tiden.

KOM MED NÅGOT ANNAT, PHILIP. HAN DEN DÄRA.

2009-05-30 @ 11:42:47
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Anette

JAG VET. DEN E FIIN.

fast.. JAG TROR ATT DEN INTE E KVAR. SÅG DEN INTE DÄR. VAD SKA JAG GÖRA?!

eh. har ändå 100 kr. men ska SPARA.

2009-05-30 @ 20:35:26
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Anette

hehe. kan tigga pengar av pappa då. _

då ska jag ha den som skolavslutning.

2009-05-30 @ 20:46:21
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0