Things I want

Skriver en lista på vad jag vill och måste köpa denna sommaren :D


• Adidas väska, har tyvärr ingen väska nu, använder min fina solopåse till skolan, fattiglapp :D
Men denna snygga adidasväskan kostar bara 299 kr på stadium !!
finns i svart

•  Ett par gladiatorskor, hittade ett par vita fina i Skopunkten 299 kr
"Finare i verkligheten"


•Beställt twilightböcker som aldrig kommer !! Har väntat i 1 och ½ månad nu, men det stod förväntad leverans under vecka 24 och jag vet själv inte vilken vecka det e nu, Jag beställde iallafall i www.Bokus.com .. 276 kr bara :)



• Yees och så vill jag ha en Twilighttårta när jag fyller år, det ska se ut ungefär såhär :)



XX


Kommentarer
Postat av: Anette

gladiatorskor påminner mig om kärringskor. (y)

monni vill väl också ha sån där adidas väska. fast i svart trorja. XD

2009-05-29 @ 18:27:37
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: mylina

sv; hahah.. vet inte. gud vad fin tårta<3

monni sa att hon ville ha en spn fast en bild på henne, på hennes födelsedag, hahaha.

2009-05-29 @ 22:30:01
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0