Fotboll HIF - ÖRGRYTE IS

Tjena Tjena

Var med Malvina idag, Vi cyklade till Maxi och jag köpte hårfärg, tror jag ska färga håret denna veckan eftersom jag har nu brunt hår med 3 cm svart utväxt, ska färga hela håret svart och klippa luggen, sen färga luggen och lite av håret blont, men ni får se hur det blir sen :)





Men iallafall klockan 17.30 samlades alla 1100 sexor i Helsingborg utanför Idrottens hus, vi skulle nämligen se på en fotbollsmatch, HIF (Helsingborgs idrottsförening) mot Örgryte IS.
Vi fick vänta i 1 och ½ timme för det var då matchen började.
Fotboll är inte direkt den sporten jag gillar och jag tyckte det var tråkigt att titta på matchen..
Men alla sexor fick iallafall en röd HIF tröja, flaggor och annat skit man heja med :)
en cp kille och hans kompisar tog min flagga från handen och skrynklade ihop flaggan och gav tillbaka, så Malvina tog flaggan och spottade på den och kletade på han som gjorde det, hahhaha !!
Men matchen varade i 2 timmar, HIF vann med 3-1 :D
Min far han sa, att alla vet , nanannanana VI E HIF, VI E HIF.... neej , kan inte låten ;)



U see? Henrik Larsson :D


Polishästar stod utanför IH
*första hästen står på skit*


Kom hem för typ 1 timme sen, ska snart fixa käk och imorgon är det skola :)



Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Mylina

AHAHAHAHAHAHA, hästen står på skit!!!

asg. JHAAHAHAAHHAHAA.

2009-05-26 @ 22:57:38
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: monni

haha palla ringa in henke larsson

har också sett han

jan känner han. en gång han bara. kan fråga en autograf åt dig?

haha sug på den du :):)

2009-05-26 @ 23:04:54
URL: http://monnis.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0