Wolverine

Hello =D

Dessa dagarna har det varit kallt,blåsigt,regnigt och molnigt.. Fast idag dök solen upp ett tag och det var faktist 17 grader varmt.
Me and mother åkte till Påarp där Monni och Anette bor, dem har flyttat till ett nytt hus och det var stort och jättefint därinne, Jacuzzi,bastu, stooor pool och myycket mer.. My dreamhouse ^^.

På kvällen gick Jag,Cong och Andre på bio, vi skulle se på Wolverine som sägs vara bra och den var riktigt bra,
vad jag tyckte :) Filmen har faktist fastnat i min hjärna ;< , men hoppas den inte fastnar så länge som Twilight filmen gjorde.. Hade Edward Cullens vackra face STUCK IN MY BRAIN i 3 veckor, kunde inte få in några mattetal i skolan ;(





Jag,Monni & Anette <3
Jag, Monni och Anette <3











Kommentarer
Postat av: monni

hahha va du så galen i edward att du nt kunde jobba i skolan. höhhö vare inte x-man ni skulle titta på. hahaha :(:(

2009-05-10 @ 00:27:25
URL: http://monnis.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha idiot, X-men är gruppen med det handlar om han Logan/Wolwerine <:

2009-05-10 @ 00:43:25
Postat av: monni

haha jaha.xDD

svar: i know right. haah hon jessica säger alltid right typ

i know right, hey you from arizona right

hahaha =(

2009-05-10 @ 00:51:58
URL: http://monnis.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0