Längtar

Ska inte sitta mer vid datorn, sista inlägget för idag för vi ska dra hem snart I think, hmm undrar hur många dagar kommer att passera tills jag får surfa i internet igen. Har iallafall chattat klart med alla vänner, känns skönt för jag har saknat dem rejält <3
Men imorgon har syster min lovat att gå ut med mig, vi ska ut och shoppa och boka biljetter till New Moon!!
Filmen som alla tjejer har längtat efter att få se, kommer bli så kul.. Om 2 veckor kommer den ut på bio!
Har längtat i 11 långa månader nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har oxå längtat ^^



Du jag och Rajn skulle juu gå, kommer du ihåg? :D<3

2009-11-05 @ 22:11:18
Postat av: Lisa

Aa fast nu blir det ändrade planer :( <3

2009-11-05 @ 22:25:49

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0