Från Helsingborg till Helsingfors

OMG har varit utan data och internet i 5 dagar! Undrar ni vad jag har gjort i lägenheten alla dagarna? (btw vår lägenhet är jättefin fast jävligt liten för 8 personer)
Det ska jag berätta här nu : INGEN JÄVLA INTERNET OCH JAG KAN INTE LEVA UTAN INTERNET, Jag har käkat non stop Mcdonalds på natten och saknat Sverige och vännerna rejäält mycket så det gör ont varje gång jag tänker på det. Jag har gråtit varje dag för jag har så jävla tråkigt här i Finland, uuh

Har inte fått internet hemma äns, man kunde inte ha den bra internet hemma hos oss ¨så vi får beställa en annan, just nu är jag hos min kusin anh Sui. Har tyvärr inga bilder för dem är i min data..

Igår börja det snöa riktigt mycket och det gör det fortfarande så marken är täckt av snö. Snöar det i sverige?




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, igår sa alla att det snöade men jag vet inte :(

2009-11-05 @ 18:04:27
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, igår sa alla att det snöade men jag vet inte :(

2009-11-05 @ 18:04:38
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ja det snöade igår. <33



SAKNAR DIIIIIIIG LISAAAAAAA <33

2009-11-05 @ 18:32:14
Postat av: Anonym

SNÖADE IGÅR JAAAA :D haah, då blir det kallt och det är inte kul -.-



<3love Malva

2009-11-05 @ 22:10:10

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0