Now were far apart, it breaks my heart

Kommer få internet hemma om ca 3 veckor, då blir det lite roligare hemma för mig och för er läsare (;

Imorgon är det skola igen, börjar klockan 8.00.. Hoppas jag kan vakna för idag snoozade jag bort tiden utan att jag visste om det men tur att mamma väckte mig ^^ Än sålänge får jag skjuts till skolan av pappa men sen får jag pendla med bussen till skolan som ligger 11 km från min lägenhet :( Då blir det att vakna klockan 6 på morgonen och gå 2 km till busshållsplatsen och ta bussen 07.15, PAAALLAAAA!

Ska be SussiPussy klippa mitt lugg nu när jag kommer hem, vill ha raklugg igen ;P
Eller vad tycker ni? Ska jag klippa eller inte?

Kommentarer
Postat av: malva

Neej! du glömmer svenskan ju ;( mitt lugg.. MIN LUGG :''(



:D:D <3

2009-11-21 @ 22:19:36
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/
Postat av: malva

orka gå så långt.. Bättre på nanny, gick tio över :D

2009-11-21 @ 22:20:18
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0