Blackout

Idag steg jag upp klockan 13 och gick till fönstret för att dra upp gardinen och se hur vädret är idag och helt plötsligt blev jag jätteyr och kunde inte kontrollera mig själv!
Försökte ta tag på fönsterkarmen för att stå still men då blev det helt svart och jag kunde inte se något och jag blev yrare och yrare och benen tog 4 steg bakåt och sedan ramla jag baklänges på min garderob! BOm Pang bom lät det och jag slog i mitt huvud, rygg och rumpa :(
Hörde Andres röst- Vafan gör du lisa? för jag råka väcka honom haha! Men mamma och pappa kom snabbt in i rummet och hjälpte mig upp och jag fick äta och dricka, fick jätteont så jag börja gråta, heeheee..
Har fete blåmärke där längst ner i ryggen på benet, Läskigt :(


Men annars ska jag visa mina naglar jag gjorde igårnatt/dag.. sämsta mobilkamera  ^^



Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0