Danmark?

Hemma nudå :)

Trevligt har jag haft idag med vännerna, pratat gossip och skit med tjejerna och med killarna hade vi .. päronkrig :(
Men det var kul iallafall.

Manh tog körkortet idag! Grattis till honom ♥


Mylina och jag idag ^^
'


Mina naglar har äntligen börjat växa och bli långa!!
Vill börja måla dem fast har inte färg =/


Men nu ska jag tvätta bort sminket och byta om till mjuka kläder, ska fråga föräldrarna om jag får hänga med till Danmark med Mylina imorgon,Om jag får så ska vi till ett nöjespark i Danmark, hoppas vädret imorgon blir lika skönt som idag.



Kommentarer
Postat av: J E S S, armwrestling <3

Vilka fina naglar du har, utan lack osv. ^^

2009-08-05 @ 22:34:07
URL: http://jessicab.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0