Doin my nails

Har hållt på med mina naglar :) Jag tog bort smuts under naglarna, klippte mina tånaglar som var riktigt långa och målade naglarna med vanlig glanslack som stärker naglarna.

Jag använder Nivea calcium power som jag tycker är bra, det verkar som den gör så mina naglar växer snabbare också, haha!

Finns att köpa på Lindex för 90 kr



Det blev ingen Danmark för mig, Sorry Mylina:(
 Mamma & pappa vill inte att jag ska dit så istället gav dem mig 500 kr för att stanna hemma, lol xD
But money's good, och jag har råd till skullcandy!! .. Snart, behöver 30 kr till haha.
Ska jag köpa nu eller inte? hmm.. I think i'll pass, ska försöka spara mina pengar!
Men någon dag blir dem mina ♥

 


Kommentarer
Postat av: mylina

sv; hahaha, nee som tur var!

2009-08-06 @ 09:09:01
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0