First Day at Kubikskolan

Somna vid 3 igår och steg upp klockan halv 8, 4 och ½ h sömn fast jag var ändå inte trött när jag vaknade,
kanske för att jag har väntat på denna dagen ska komma ^^

Jättefint väder idag, bara sol och 26 ºC, naajs dag att börja skolan.
Malvina och Nadja kom till mig och vi cyklade till Kubikskolan, gick in i skolgården och rektorn började ropa upp namn för dem som ska börja i 7A, MALVINA , NADJA OCH JAG SKA GÅ I SAMMA KLASS :D ♥ Jätteglad!!

Ja, hela min klass är nördar.. RIKTIGA NÖRDAR, det ser man på deras utseénde och när dem stammar när dem pratar, blää..
Men det fanns snygga pååågaarr ;)  Fast inte i min klass :< Tror dem går i åttan, hehe I will find out tomorrow!

Men ja, var mest i klassrummet och pratade och fick massor med papper hem, och vet ni vad? VI HAR SKÅP! första gången vafan.. Fast väldigt klurigt att öppna skåpen med koder och sånt, vrid 2 varv till höger och stanna på ** sen vrid 1 varv åt vänster och stanna på ** och blablabla tar flera minuter att öppna, varför inte bara skaffa en nyckel? 


Ska inte klaga, vi liknar nördar själv 8D






Rolig dag ändå, imorgon har vi temadag som jag tror kommer bli tråkigt :(
Bara jag och en nörd från min klass med några åttor och nior ...



Kommentarer
Postat av: Anette

Vi fick också skåp fast i skåpnyckel och jag fick uppeskåp. 'glädjedans'

2009-08-20 @ 17:06:01
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Anette

Vad jobbigt. DDD:

Man måste böja sig hela tiden ju, haha!

när det står ''kubik'' tänker jag på bikupa. DDD8

2009-08-20 @ 17:40:46
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: mylina

hahaha lisa!

det kommer bli kul, jag lovar! älskar skolan nu ;)<3

2009-08-20 @ 18:17:22
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0