Halsduk

Skolan idag var kul, vi hade syslöjd där vi gjorde en drömfångare..
Alla andras drömfångare var i brun läder och jag valde en rosa mjuk & fluffig tyg, hehe ..
Men det var kul att göra, nästa vecka är jag klar med den!

Efter skolan åkte jag till stan och hängde med Mylina, köpte ändå halsduken från GinaTricot 129 kr.. Me♥It

 

Ska leta lite i internet efter klänningar och sedan föna mitt blöta hår..

Har prov på spanska imorgon och jag har inte övat =C

Men jag kommer öva lite innan jag går och lägger mig ;)

 

Godnatt


Kommentarer
Postat av: kiwiyumi.♥

OMG.. FÅR NI INTE VÄLJA VAD NI VILL SY? :OO

VAD E DET FÖR SKOLA?!

2009-09-01 @ 18:03:15
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0