I-i-i love candy!

Idag börja vi 09.20, jag trodde att vi börja 08.20 så jag vakna 07.30 och stressade ihjäl mig :(
Men vi började skoldagen med gympa, gr8! Fick springa ca 4 km non stop idag, eller inte non stop fast vila 1 min, sen springa.. usch vad det var jobbigt!
Imorgon har vi gympa igen, hoppas vi inte ska jogga för då tar jag självmord.

Efter gympa hade vi eng, NO och spanska, fick många nya och gamla böcker där, och läxor!

Jag och lilla Nadja chillar i matsalen ♥

Mina schnygga schkoor



Fter skolan har jag varit hemma själv hela dagen, mamma och pappa kom hem typ nyss med massor med godis till mig, åhh godis har jag inte fått äta på flera år känns det som!

♥♥


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0