jealous =(

Sussi var på Madonnas konsert i Finland idag !!:O
Vill också se Madonna uppträda :( Har aldrig sett någon kändis, joo i mina drömmar som aldrig kommer bli sanna..
Har bara sett några svenska kändisar *dåliga enligt mig*som Bwo, Agnes och några till som jag inte kan namnet på.
Ville se Darin detta året på RIX FM fast missade honom :'(

Jaja men någon dag måste jag se några kändisar uppträda, my biggest wish is to see Chris brown performance, or Timbaland, or Justin timberlake, or Ne-yo, or Kanye west, or Beyonce, or Rihanna, or Usher, or T-pain, or The game, Or Lil wayne, or Lady gaga, or 50 cent or I WANT TO SEE THEM ALL!!

Saknar dig syster min! Jag älskar dig♥ Snart ska jag också flytta till Finland och pussa ihjäl dig!! :*:*::*:*:*:*:*




Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0