Nattblogg

Isabella,Antony,min farbror och Anh son kom idag på dagen och åkte hem klockan 22 på kvällen..
Har blivit tvungen att spela kort hela dagen och gå ut och gunga med Antony och Isabell, fick ingen stund med min fina data.

Men vi käkade kräftor idag, dem var inte så goda denna gången, kanske för jag har käkat flera gånger denna månaden så jag har tappat aptiten.
På kvällen gjorde jag pannkakor med Isabell och Antony, lärde dem recepten och hur man steker pannkakan.
Vi åt det med glass och sylt, mums ♥

Fick också pengar av Anh son, wiiiee!! Har nu råd med den svarta fina jackan från gina fast tyvärr är den slut på lager igen, jag har alltid otur! Förlora såklart på Fokis tävling också..
Även om jag inte vann hörlurar eller mobil så leta jag lite på Tradera efter hörlurar till min Ipod och hittade många snygga hörlurar som jag tänker buda imorgon med Andrés account på Tradera, hoppas jag vinner någon dem!


Jättesnygga :O

Vet inte vilken jag ska buda på

Vilken skulle ni valt? :)


Kommentarer
Postat av: kiwiyumi

jag vet. jag e sååå roolliiiig. :D

2009-08-30 @ 00:03:00
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jättefin blogg! Du var också fin <3

Jag skulle valt de rosa näst längst ner .

Ha det bra!

2009-08-30 @ 09:55:59
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0