Tradera

Idag har jag inte gjort något annat förutom att sitta framför datorn och tråkat! Skulle hellre vilja va i Danmark med Mylina hela dagen..
Men iallafall jag gick in på Tradera.com och sökte efter saker, bland annat rosa skullcandy och en rosa Ipod och det fanns!!
Haha billigt också, ska buda den sista dagen om jag får, hoppas ingen tävlar med mig då för jag budar inte högre än 300 kr =(




Skolan börjar den 20 och det är inte länge kvar tills dess, måste öva på att sova tidigare, dvs att jag inte får lägga mig klockan 3-4 tiden utan klockan 24.00, går ej att sova tidigare för mig, haft den vanan sen jag gick i 1:an! :(
Men idag känner jag inte mig för att sova den tiden så jag håller mig vaken tills jag blir trött :)

Godnatt sålänge iallafall ♥

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0