Stan med Tham

André 18 år ♥
Gav honom armbandet, han tyckte att den inte såg ut som på bilden i hemsidan, jag tycker iallafall att den inte är värd 106 kr, but whatever.

Firade inte till André för han skulle ut och festa med sina vänner, så jag var med Tham istället, min barndomsvän.
Tänkte neka och stanna hemma istället fast det var tur att jag inte gjorde det, för jag har inte haft såhär kul på länge som jag hade idag med Tham♥

Vad hände idag?
  1. 4 vietkillar följde efter oss från knutpunkten till gröningen och tillbaka till knutpunkten, och en av dem var Thams internetvän som hon inte våga hälsa på den tönten! haha, men vi sprang och gömde oss,och en jävla vietnames från gänget kastade sten på mitt huvud! haha men dem var efter oss i 2 h, men tillsist var vi med dem lite och Tham blev tillsammans med hennes internet vän , HAHA!
  2. Vi käka på Max
  3. Mina blåsor på fötterna har blivit större :(
Hade det jättetrevligt med henne iallafall, längesen vi var med varandra, sist vi sågs var i Vietnam 08 så vi hade massor att prata om och skratta så tårarna rinner, haha!


Tog bussen hem vid 21, och hemma fick jag käka goda kräftor :)



 


Kommentarer
Postat av: malva =)

du är jätte söt på den bilden! :D:D<3

2009-08-23 @ 21:10:16
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0