Skola/stan

Jag har nästan alltid problem med väckarklockan, när den väcker mig så vill jag sova 9 minuter extra och klickar då på snooze knappen.
Fast idag råka jag stänga av den helt istället för att trycka på snooze-knappen så jag sov 45 minuter extra, haha..
Fick stressa mig, till frukost blev det 1 glas mjölk :(

Skoldagen var lite tråkigt och roligt..
Det roliga var såklart att vi fick lära känna varandra i klassen genom att ha speed-dating där man pratar i 1-2 minuter med en person och sedan byter man partner.
Det tråkiga var att denna dagen är Kubikskolans temadag där lärarna delar in eleverna i grupper, jag och en från min klass plus några från 7b, och några 8:or och 9:or var en grupp, vi fick göra massor med tråkiga och roliga saker som t.ex. att lösa gåtor, skära frukt, spela fotboll, "leka krokodilen" , bandy, lösa pussel snabbt med mera..

Har gått hela skoldagen med mina sneakers så jag hade ont i tårna när jag kom hem, var trött och sliten så jag tog en dusch och sedan fixade mig för att dra ner till stan och va med Mylina, great nu ska jag gå ännu mer!.

Efter denna långa texten har jag bilder också såklart♥
 
Duschat och fixat mig


My outfit:
Linne och jeans från Gina Tricot
Skinnjacka från H&M
Skor från Skopunkten
Louis Vuitton Väska och plånbok


Köpte inte så mycket, men lite saker iallafall

Vita legwarmer från Gina för 49 kr


Ploppar till mina hörlurar för 29 kr


Små Muttrar för 16 kr


Har gått så mycket så att det gör ont på tårna, när jag kollade nyss så var det en stor blåsa under en tå, aj :(



Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0