23 augusti 2009

Hade ingen internet på hela dagen igår så därför kunde jag inte blogga, sorry! Fast jag skriver om gårdagen nu.

Fint soligt väder var det igår fast jag var hemma och tråkade pga mina blåsor på foten!
Skulle egentligen ut med min Tham-pooong fast det gör ont när man går så jag stanna hemma och smörjde salva och sånt vietnamesisk skit, fast det hjälpte hehe!

På kvällen gjorde jag och André "middag"
Jag blandade sallad med italiensk dressing och kokade ägg medans André skala kräftor ;)

Gott!



Tittade på en skräckis film, The last house on the left, riktigt bra och äcklig film!
If bad people hurt someone you love.
How far would you go to hurt them back?

Mycket tortyr och blod i filmen, fast den var väldig sorglig och äcklig!
Hela filmen var jättebra fast jag gillar inte slutet ^^



Kommentarer
Postat av: Anette

:@

okej ger den till någon annan dåå. T_T

2009-08-24 @ 20:46:06
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Patricia

kollar runt lite, så tänkte lämna ett litet spår efter mig.

ha en bra dag :)

2009-08-25 @ 15:33:01
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0