Ipod nano

HEEEHEEE.. Är glad nu !! Eller ja glad för att jag kan bocka ur en sak av min önskelista, nämnligen en Ipod!

Berättade min önskelista till brushan André och när jag sa att jag vill ha en rosa Ipod nano sa han att vi har två Ipod hemma!
Blev gladglad och började leta efter dem och fann dem i en låda.. hehe men dem var inte rosa :(
Men en Ipod var silvervit och en var svart, works for me :)


Repiga och fula, den svarta är hemsk repig och ful ju :o
Men den vita är rätt så ok, Den blir min Ipod nano ♥


Måste köpa hörlurar och sladd för att kunna använda, ska köpa en rosa skullcandy fast dem är så dyra så jag ska vänta med att köpa en :>

Då tänker jag köpa dessa fina skullcandy hörlurar för 599 kr, hoppas det blir rea på dem någon dag ;)

PINK SKULLCANDYS OFCOURSE <3



Vad jag mer måste ha (a) :

Adidaskofta i någon färg, vit kanske eller svart
Nya sneakers
Rosa scarf
Och såklart pengar för att kunna köpa!

Probably next year my wish will come true, but I can w8 :)





Kommentarer
Postat av: mylina

lylllllooo!!:(:(:(

hahaha, din bortskämda unge >:(

2009-08-05 @ 00:34:18
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0