Shopping

Hej!

Kom hem från stan för en timme sen, vid dörren var det två killar (snygga O:)  som ropade upp till min lägenhet - DAAAVID CHIINES! Så fråga dem mig om jag visste vem han var och sånt, ja såklart jag visste, daah ...

Haha, dem ropade bara för att David vita cykel var därnere så dem trodde han var där, but no! That bike is mine, fick den av David och denna gången kommer den inte bli snodd, fast det är risk för punktering.

I stan köpte jag en kofta och en bronzing puder, såg den svarta fina jackan i GinaTricot, fast det fanns bara en kvar i storlek 42 kvar, damn it! Besviken :(

Köpte iallafall en kofta för 199 kr i Gina och en bronzing puder i H&M


Mysig kofta, I ♥ it!



My bff ♥



Var nära på att köpa denna finafinafina halsduken!
Fast tack till Mylina som sa jag skulle ångra mig om jag köpte den, kostar 129 kr, dyrt för mig som inte har pengar :<
Men den satt jäkligt snyggt på mig (h Kanske ska köpa den ändå, eller vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: mylina

aww... va söt! :(

lisafisaaa :*** tur det va 129 dyyyrt juu :c

2009-08-26 @ 22:54:10
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: mylina

sv; HAHAHAHAHA, i know (a) nejmen hihih hade lust<33



btw, HAHAHAH.. du vet vår bild? O_O ser ut som samma posé wtf! :ooo

2009-08-27 @ 14:33:56
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: mylina

sv; HAHAHAHAHA, i know (a) nejmen hihih hade lust<33



btw, HAHAHAH.. du vet vår bild? O_O ser ut som samma posé wtf! :ooo

2009-08-27 @ 14:33:58
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0