Åska :S

Hejhåå

Vaknade av åska klockan 7 och jag är VEEERKLIGEN rädd för åska och blixt, hatar det hemska brakiga ljudet som det låter när molnen träffar varandra.
Låg i rummet och svettades av rädsla och hjärtat dunkade hårt mot bröstet, försökte slappna av och lyssna på musik med hörlurar fast åskan hördes ändån så jag var tvungen att gå till min brors mörka rum och sova där, haha ♥

Kommer ihåg när jag var i Vietnam april 08 så sov jag i pappas rum i Vietnam med min kusin och vi båda vaknade på natten helt skrämda av det hemska blixten och åskan som brakade skitlänge och allt el bara släcktes, det hördes som blixten var precis ovanför oss, fast nästa dag fick vi reda på att blixten hade träffat ett hus där vid vårt område :S
Fatta det var mer än 30 grader varmt i rummet så vi svettades som grisar
Vi båda blev så rädda att vi blev pissinödiga, haha! Tur att jag har lampa på min mobil så vi kunde se vägen :)


Men idag har jag tvättat kläder och mina skor med mammi, orka inte tvätta tygskorna för hand så jag slängde in dem i tvätten och lät den sköta jobbet.. Mina smutsiga vita tygskor blev till helvita igen!
Annars har jag spelat data, glott på tv och det ändå bra på tvn var Family guy och Simpsons, läst Eclipse och käkat.. Och tråkat..

På kvällen kom Malvina och rädda min dag! Vi gick ut i det regniga vädret och snackade och hade kult, saknat henne!




Kommentarer
Postat av: mylina

sv;hahah, aa:D

det åskade inte alls i sthlm:)

2009-08-04 @ 14:18:07
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: Malvina

Har saknat dig oxå <3

2009-08-04 @ 23:22:07
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0