Söderåsen

Idag hade jag utflykt med hela skolan till Söderåsen,där blev jag indelad i grupp och såklart hamnar jag i samma grupp som André (Inte min bror) som tycker jag liknar Tila Tequila och han fråga några lärare som också sa att jag liknar henne,haha :S

Men det var väldigt kul utflykt, vi fick vandra 1 mil i Kopparhatten, vädret var varmt och soligt och det var väldigt jobbigt att gå upp på bergar! Fast min grupp var ju bäst och roligast  xD Kul att lära känna dem

Bussresan påvägen dit med söta Nadja <3

På bilden kan man inte se hur högt upp vi var,fast vi var väldigt högt upp


Quackquack




Jag idag, måste såklart ha på mig min nya kofta


Vattnet i badkaret väntar på mig.. Byeee





Kommentarer
Postat av: kiwiyumi.♥

Var det inte varmt med tjocktröja? :OOOO

2009-08-27 @ 18:11:02
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0