Väla

Konichiwa!

Har varit i Väla med Mylina idag och shoppat :) Här får ni se vad jag köpt..


Måste ju uppdatera garderoben så jag köpte ett linne i Gina :)

129 kr fast jag använde presentkortet från Gratisbio så det blev 50 kr billigare!


Nagelstenar och nagellack från Cubus


Läder och tillbehör, tänker göra armband till Andre för han fyller år snart♥



Väla var toppen och roligt med Mylina, fast här hemma har det varit sug, verkligen..
Panik, rädsla, massor av tårar, skrik... Så har jag känt mig idag.
Kan tyvärr inte skriva om det, vill inte heller..
I'm off.. suicide! HAh nej skoja, men ska nog fixa mina naglar.
Take care!
 

Kommentarer
Postat av: Anette

huh? sa du inte att svart nagellack var typ emoaktigt förr i tiden? huh?

vadå.. kan man använda gratisbio presentkort sådär? O_O

2009-08-08 @ 20:38:22
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Anette

hm.. palla! :D jag e medlem på gratismakeup och har massa poäng.. tyyyyyyyyyyp.

2009-08-08 @ 22:15:52
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0