Blä

Måste börja lägga mig tidigare nu för skolan börjar om 3 dagar!!

Vaknade klockan 13.30 idag, not good! Men väldigt skönt att sova länge, trött gick jag mot toan och kände något under min fot som kittlades.. OCH DET VAR EN MOSAD LÅNGBEN! uuurk! JAG TRAMPA PÅ EN LÅNGBEN!
gåshud kom fram och jag gick skakande mot duschen för att tvätta fötterna..Långbenen låg kvar och sparkade med benen, fast den äckel blev nedspolad av mig, mohaha... BLÄÄ *ryser*

Har skrivit och skickat ett brev till j*vla Pocketklubben att jag vill avsluta min prenumation, en sak fixat nu!
Hoppas dem inte skickar hem böcker efter detta för jag tänker inte betala, hehe.

Fast nu ska jag planera inför skolstarten, nya pennor och böcker ska finnas i skolväskan ;D


Kommentarer
Postat av: mylina

sv; HAHAHA jaa :$$

ofta du lägger dig så tidigt när det är 3 dar kvar O_O

2009-08-17 @ 23:37:07
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: mylina

sv; aa, skrev ju '' ja ''

ahaha, :(

2009-08-17 @ 23:46:53
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: sussi

HAHAHAHA.. Långben!!!.... ewwww tur att det inte var jag.. jag hade svimmat.!!

2009-08-18 @ 19:09:46

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0