PS

Nattblogg !

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket..
Manh laddade ner Photoshop till mig och jag försöker lära mig hur man använder det, går inte så bra än sålänge :(
Fotade också massor med egobilder idag som jag ska ha till min nya header.. Ska fixa header någon dag där jag har tid och när jag orkar!

Annars nu på natten gjorde jag och Manh kvällskäk som bestod av sallad med ägg och räkor, mums!




Me today, playing innocent and happy♥



Dagens

Linne från H&M
Lee kortbyxor från J&C
Oversized kofta från Gina


Nu ska jag läsa och smsa med rastlösa Mylina sedan sova!

Goodnight till er nattugglor 

Kommentarer
Postat av: Belinda

De där linnet är det många som har märkte jag, jag tänkte köpa dt men de ä så många som gör de så jag gjorde nt de x)

Men iaf jag läste en annan blogg innan din och hon hade ett EXAKT lika x) hha

2009-08-04 @ 15:42:18
URL: http://bebbebreed.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0