Spooky

Ops, vaknade klockan 13 istället för 11 :$
La mig tidigt igår fast jag kunde inte sova.
När jag skulle vände mig så att jag låg rakt så började sängen guppa av sig själv, typ 12 gånger :S
I swear!
Usch, blev väldigt rädd och låg där helt stel i typ 15 minuter och svettades, haha! Hörde dock också lite saker som prasslades i andra rummet bredvid fast ingen var där!
Sedan bestämde jag mig att jag skulle ta tag i min kudde och springa till Andrés rum, och det gjorde jag :)
André var fortfarande vaken och spelade Tibia, thank god! Han har 2 sängar i rummet och jag sov på en av dem ^^

Vill bort från detta spökiga lägenheten, tur att vi ändå ska flytta snart! hehe

Dagens fråga: Tror ni på spöken?
Tell me, haha ;)

No sweet dreams for me anymore, only nightmares :((

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag tror inte på spöken. Ibland brukar mitt hjärta/whatever dunka jätte mycket. Och då känns det typ att den dunkar typ i magen och då ''guppar'' sängen. HAHA, COOLT FÖR MIG ASSÅ. 8D

2009-08-18 @ 21:49:58
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0