Nails

Sitter här och dricker te, vaknade klockan halv 8 så jag är väääldigt trött!  *gäsp*

Question: How many hours has Lisa slept today?
Answer: 4 hours :(

Vaknade tidigt för Manh var i köket och hade på låtar som han skulle ta ner till sin mobil för han ska resa till Polen idag och hälsa på sin tjej : >
Jag skulle göra armband till hans tjej igår fast det glömde jag och tanken slog mig idag, så 10 minuter innan Manh skulle dra leta jag fram min fotband som jag gjorde, Ni kommer ihåg den väl? ^_^

But anyway, bloggade inte igår för jag tittade på någon film - Det nya landet heter den :P
Men jag kan visa mina naglar jag gjorde igår, Slarvjobb, gjorde den under natten så jag var en aning trött!

Mörkblåa naglar med rosa ribbon on the middle finger..




Nu ska jag glo på någon film, Ice age 3 blir det :)

Kommentarer
Postat av: mylina

SÖTA NAGLAR! *^.^*

2009-08-14 @ 12:54:52
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: Anette

äre inte jobbigt med de dära rosetterna? XD

2009-08-14 @ 22:06:55
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0