nattblogg

Ska borsta tänderna snart och gå och lägga mig.. Jävla Mylina spammar sönder min mobil med - Lisa Svara ;'(
Jag svara så fortsätter hon ändå spamma vidare.. 20 sms till!

Anette hjälpte mig att byta lösenord på Msn, orka själv inte leta upp var man byter lösen men har man Anette så hjälper hon♥
Fick byta lösenord för det var någon som loggade in och ut med min account, men nu har det fixat sig ^^

Imorgon har jag lite planer:
  1. Vakna tidigt! Får inte sova över klockan 11, låter bra va? ;)
  2. Måla nya naglar! Rosa ska dem vara ♥
  3. Åka ner till stan och köpa en *surprise*
  4. Sy min skolväska, den har gått sönder, får be mamma sy
  5. Ny hårstyle, vill klippa snelugg! Sussi I need your help :{

Kommentarer
Postat av: mylina

sv; HAHAHA.. oj! :(

2009-08-18 @ 08:31:27
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: Anette

ANETTE ÄR BÄST!

jag vaknade kl. 8 idag. ;__; buhuhuhuhh.

2009-08-18 @ 10:35:38
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0