School tomorrow!!

Sommarlovet är redan slut! Det har gått väldigt snabbt fast det kommer bli väldigt kul att börja skolan igen!
Ny skola, Kubikskolan ska jag börja på, en privatskola där alla genier börjar på ;) haha nedå skoja, men där alla som tycker matte är kul går där.. Nördskola 8)

Har bestämt mig vilken skolväska jag ska ha, det blir denna fina Louis Vuitton väskan




Önskar ni hade den väskan va? ;)
Well, jag med.. Det är syrrans väska :(
SUSSI JAG "LÅNAR" DEN, OK?



Vad som ska finnas inuti väskan är såklart pennor, sudd, linjal och post it


My glasses 8D


Och plåster, om jag skadar mig eller skoskav ^^


André fyller år den 22/8, jag beställde en armband till honom på cocoo för 125 kr
Fick 15% rabatt av Foki så det blev bara 106 kr!
Denna beställde jag , he will like it!

Har också köpt en överraskning till dig Sussi, det får du veta senare på fredag ♥ I love you :*

När börjar folket skolan då? :)

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0