Presentkort :)

Varmt varmt varmt! Svettades som en gris här hemma, det är 29 freakin' grader ute!!
Tur att vi har en fläkt här hemma för annars skulle jag bli irriterad och sur xD
Är faktist allergisk mot mitt eget svett,  det dyker upp några röda prickar när jag svettas och dem sticks och kliar :(
Fast jag dricker mina allergitabletter varje dag så det hjälper lite.
 
Men jag har nyss duschat så jag känner mig ren och fräsch.. Trots värmen så tränade jag lite innan duschade, gjorde 30 sit-ups, 10 knäböjar eller vafan det heter, sprang i 2 min, och lyfte hantlar xD Har dålig kondition för jag blev riktigt trött av det lilla!

Men annars har jag fått min presentkort med 50 kr från Gratisbio, Finally! Tog 8 långa dagar för jag skulle få den
Vill ni bli medlem på gratisbio så tryck här då är det jag som värvar er och ni får 75 poäng i välkomstbonus :)



Min laddare till min laptop har gått sönder för andré lånade  datorn över natten, han hade rullat datastolen så att sladden megas och fastnar på stolen! Drog försiktigt ut sladden så hade den skador, eltrådarna syntes! Men nu vet jag hur det ser ut inne i en sladd ^^ Mamma tejpade ihop skadan, måste köpa svart tejp och tejpa en gång till.


U see the damage? :(

Ska aldrig låna ut något till André längre.. Först tappar han bort min cykel och nu har han förstört laddaren!



Kommentarer
Postat av: mylina

sv; HAHAHA sa faktiskt '' kan inte nr utantill '' HAHAA:( fast det var sant ju. :D

2009-08-08 @ 11:25:05
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0