bara för jag har tråkigt

Vilken svordom använder du mest?
- Faaaaaan

Äger du en iPod?
- Ja, fast jag använder inte den

Hur många resväskor äger du?
- 1 stor Louis Vuitton resväska :)

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
- vara med på bilden

Vilken var den senaste filmen du såg?
- Orphan

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- En resa till Sverige haha

Har någon någonsin kallat dig lat?

- Ja :< JAG ÄR FAKTIST INTE LAT!

Vilken är världens bästa artist just nu?
- Grrr Tae Yang <3

Vad åt du till middag senast?
- Åt ingen

Kan du vissla?

- Nej men vill kunna

Vem var den senaste som ringde dig?
- Mylina

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- Jag vet att folk pratar bakom ryggen på mig

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
- STORT

Hur många syskon har du?
- 1 storasyster och 2 storebrödrar

Är du blyg inför det motsatta könet?
- Neej I dont think so

Vilken film kan du alla replikerna till?
- Filmen som jag har sett 13 gånger - TWILIGHT

När flög du senast?
- Förra året till Vietnam

Pratar du några andra språk?
- Engelska
- Vietnamesiska
- snart Finska...


Har du en stationär dator eller en laptop?

- Laptop

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Tbh, utseende är ett måste (;

Vilken är din favoritfrukt?
- Clementiner och jordgubbar <3

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
- den 12 januari blir jag 14 år

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

- haha som fan, bara fråga mina vänner ^^

Tror du på liv på andra planeter?
- Jaa kanske..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
- Du klarar detta Lisa

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- Det skulle varit nice men vet inte om jag hade vågat

Tycker du om att krama folk?
- JAAAA!! jag saknar mina vänners mysiga kramar <3

Tycker du att du är attraktiv?

- Nej inte så haha

Vad är du allergisk mot?
- Pollen, päls och vissa frukter fast jag äter dem ändån.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
- Erik? hahhha




Kommentarer
Postat av: Anette

jag tar listan IGEEEN, ho ho ho

2009-12-30 @ 23:57:18
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Malva

stavning? haha du brukar rätta mig :)

2009-12-31 @ 00:54:46
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0