Bokrecension

Åh nu har jag kämpat i 2 h med att skriva en bokrecension om boken SARA by Rosie Rushton och äntligen är jag klar! Blir så sur och arg när min hjärna är i andra sidan jordklotet och kan inte tänka fast sen till sist flöt det på, jag skriver ju mina egna tankar och åsikter så så svårt kan det ju inte vara! Och resultatet blev faktist bra, en vg =D
Uh vill bara sova nu fast har matteläxan kvar, damn it.. Aja ni får ha en bra dag ♥
Jullov om 8 dagar och den dagen jag har jullov kommer MYLINA!! Jag längtar, jag längtar, jag längtar..




Kommentarer
Postat av: mylina

JAG MED..JAG MED..JAG MED..:DDD

2009-12-14 @ 23:11:16
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0