Bored

Har pluggat finska fast inga ord fastnar i hjärnan, helt cp språk jag vill inte äns lära mig det fast blir tvungen nu när jag ska bo här.. Det känns fortfarande som att jag är på en resa och ska tillbaka hem till Sverige snart but no, I am stuck in Finland! Slutade att plugga när jag fick höra att vi har innebandyturnering imorgon och att vi inte har några lektioner förutom matte då, hihi soft dag fast det kommer bli -20°C imorgon.. Omagaash jag kommer att frysa till döds 0.0

Aja, matteläxan sen blir det sleepy sleepy, måste försöka sova tidigare fast det funkar aldrig. Ligger i sängen i 1 timme innan jag kan somna och då är klockan redan 1.30.. sen vakna 06.30 inför skoldagen och ni kan ana hur trött jag är då ^^


PUSS (Tiden i FI är 1 h mer)

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0