GOD JUL

Kändes skönt att vakna idag.. Kanske för att det är julafton idag? Nej men allt känns som vanligt faktist, alla jobbar och det är bara jag, Mylina och Manh hemma. Haha igår tittade jag, syrran och Mylina på Brüno.. Cp film fast sjukt rolig



Mylina fick öppna sina julklappar från mig! Hon fick ett armband som jag gjorde till henne och en svart stickad kofta från H&M som hon blev överglad för =) Den passade henne riktigt fint och fan jag ville ha den själv till&med ^.^

Vi ska duscha nu och fixa oss. Mylina ska på julfest med släkten och jag kanske ska hänga med, får se om jag orkar



GOD JUL PÅ ER :XXX

Kommentarer
Postat av: Gabriella

oooh ostbågar!

2009-12-27 @ 00:46:13
URL: http://covette.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0