GoodNight

3 skoldagar kvar sen blir det lov och Mylina kommer, kan det bli mer perfekt? (;
Visst har småsurat på Mylina lite idag och hon vet varför och hon vet att hon gjort fel fast jag palla inte bry mig, visst är jag ledsen för vad hon och hur hon kunde göra det mot mig, but done is done and it doesn't change anything. Hon får väl komma upp hit till Finland och förlåta mig hihih och så får hon stå ut med mig när vi ska sova.. Jag hotar henne med - MYLINA KLIA MIN RYGG ANNARS KOMMER JAG FAN ****** ** ***** *** !! Oh yes, only god and herself know what I'll do to her =)


Julklapparna är packade! Imorgon blir det Itäkeskus med någon,ska köpa mina fina stövlar ♥



Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0