Hey there

Fick en söt liten julklapp från Linda P, haha blev megamega glad när jag fick öppna en julklapp.
En söt påse med ögonskugga, läppstift & nagellack



Bara för det ska jag göra fler armband till henne!

Chilldag i skolan, fick se 3 filmer och historialektion sedan slutade man för dagen.
Har annars inte gjort så mycket mer hemma, har videosamtalat med Malvina-fina. Jag saknar henne jättemycket ♥

Imorgon är det sista dagen i skolan (FINALLY, Behöver verkligen lov nu) och vi ska då ha julfest! Jag ska läsa en juldikt på vietnamesiska inför skolan.. Hoppas min röst inte darrar när jag läser bara.





Kommentarer
Postat av: Anette - KIWIYUMI.♥

huh? ska du läsa en vietnamesiskt text till finskarna? :O

2009-12-21 @ 19:20:20
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0