Orkar ni läsa

Vad heter du? -Lisa
I mellannamn då? -Thi Thien Trang Them, uttala det om ni kan :P
Vart bor du? -I Helsingfors .. Tänkte nyss skriva Helsingborg wtf
Trivs du där? -Nej inte så
Brukar du läsa horoskop? -Ibland
Har du körkort? -Ja, symaskin-körkort
Äger du några converseskor? -Nej :(
Favoritdjur?
Dogs <3
Vad spenderar du dina pengar på? Clothes and stuffs
Senaste konserten? Någon konsert i Dunkers med skolan i Sverige
Antal kuddar i sängen? 1
Kan du baka bullar? -Om det finns recept ^^
Har du varit med i scouterna? -Nej
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - Hesburger (y)
Är du allergisk mot något? - Pollen
Hur svarar du i mobilen? - Hej =D
Vem ringde du senast? - SussiPussi
Antal timmar sömn inatt? - 9 h ;)
Sov du ensam? - Nej
Brukar du snusa? - Nej

SENASTE PERSON SOM...

Sov i din säng; -
Just me
Du delade en drink; Dunno
Du gick på bio med; Sussi,Khai&André --> New Moon
Skällde på dig; Pappa haha <3
Skickade ett e-mail till dig; Någon reklamskit

HAR DU NÅGONSIN...

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - J
app
Bråkat med ditt husdjur? -haha,kan man bråka med en hamster? ^^

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Neeeee


Tar du droger?
Nej
Dricker du? Måste ha vätska för att leva ju
Vem är din bästa vän? Mylina är den som jag verkligen kan lita på
Vad är du mest rädd för? Ghosts haha, och stora äckliga insekter!
Vilka kläder sover du i? T-shirt
Vart vill du gifta dig? -Inget jag tänker på nu precis
Vem hatar du verkligen? - No one
Har du varit kär? - Ja :$
Kör du bil? - Nej
Har du ett jobb? - Nope
Gillar du att ha folk omkring dig?- Beror på vart jag är, inte just när jag sitter i toan och skiter ^_-
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - jag är mer den personen som vill va singel
Är du ensam nu? -
yes :(
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Tae Yang-Wedding dress och Keri Hilson-I like :)
Vill du gifta dig? - In the future, yes
Vill du ha barn? - In the future, yes

FAVORIT...

Rum i huset? -
Eftersom jag inte har ett eget rum än så är köket bäst :P FOOD ♥
Typ av musik? - R&b, rap & Hiphop
Månad? - Januari, maaa birthday :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit? -
Mm :'(
Köpt någonting? - Neh
Varit sjuk? -
Nope :D Har typ bästa immunförsvaret
Sjungit? - Jeeess
Sagt "jag älskar dig"? - Nope
Velat säga till några att du älskar dem? - Nope
Träffat nån ny person? - Nope
Saknat någon?- Saknat många :'(
Kramat någon? - ja :)
Kysst någon? - Nej

SENASTE...

Låt du hörde:
Black eyed pease-Meet me halfway, fastnat i min hjärna xD
Film du såg: Paranormal activities
Dryck du köpte: Jaffa
Mat du åt: Flingor
Människa du slog: Khai
Långa telefonsamtal: Längesen jag fick ett lång samtal
Dusch: Idag
Irritation: ehm..Läxor :$

Trååkigt, tog frågorna från fisens blogg ^^




Kommentarer
Postat av: Denizfis

hihi...faktist roligt och göra såna test..(a)

älskar dig fisa:D<3

2009-12-13 @ 10:21:27
URL: http://denizjahangiri.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0