Morning after dark

Oh god, redan den 20 december? Jag kan faktist inte fatta det, det känns som oktober fortfarande.
Det är år 2010 om 11 dagar och jag blir 14 år om 23 dagar =) Hoppas 2010 blir bättre

Sitter nu och pumpar musik från mina dåliga högtalare *Raaah raah ah ah ahh ah, ruh mah ruh mahmah Gaga, ohh lalaa want your bad romance* Utanför fönstret är det snöstorm :/
Jaaja ännu en tråkig dag, vaknade klockan 12 och har hunnit med att käka äcklig mat och glo på väggen. Har ont uppe i gommen, det är en blåsa där eller något så jag har ont när jag tuggar. Måste nog dricka mer vatten fast vattnet här smakar järn :( Fast iskall vatten är det!

Men idag ska jag hinna med:
  • Göra finska läxan.. Åhh, asså jag pallar inte med Ä-I hit och dit
  • Öva på vers på vietnamesiska som jag ska läsa upp i julfesten
  • Göra fler armband, bl.a till min älskade syrra Sussi
  • Duscha
  • Göra något med håret.. errrrr locka?

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0