Walk walk fashion baby

Efter skolan åkte jag och Khai till Jumbo och julshoppade i 4 hela timmar haha! Lite julklappar har jag fått hem fast har inte köpt till alla än ^_^ Såg en bil med registreringsnumret HBG ^_^ haha fett.. Bara för jag saknar Helsingborg <3
Lämnade tillbaka sneakers och såg andra snygga stövlar i DinSko som jag tänkte köpa fast fan att det var slut på storlekar :/ Fast tur att det finns i Itäkeskus för jag måste ha dem!

Fick iallafall hem 3 par örhängen från glitter och två långa svarta strumpor från H&M. That's it for today och mina ben är helt trötta

No pics , hittar inte min mobilsladd så jag kan inte överföra bilder längre :(

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0