Flickan under gatan

Pappa väckte mig idag för jag fick ett paket från pocketklubben, det var en bok jag beställde gratis som gratisbio erbjöd mig.
Boken heter Flickan under gatan och det är Roslund & Hellström som är författaren.




Hihi nu ska jag säga upp mig för nästa månad kommer dem skicka hem 2 pocketböcker för 99 kr + frakt och det vill jag inte betala för :)
Men nu ska jag duscha, jag, mamma och pappa ska till Väla och shoppa!!
Jättelängesen jag gick med föräldrarna, ska köpa jeans och mamma får pröjsa (y)



Kommentarer
Postat av: Malvina

Haha, jag har hört den i sån ljudbok när jag skulle åka någonstans =)

Den är bra, hur långt har du kommit?

2009-08-03 @ 15:32:52

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0