Hbg festivalen

Idag vaknade vi klockan 12 och fixade oss och käkade, klockan 16.00 tog vi tåget från Bjuv till Helsingborg och åkte hem till mig.
Först fick jag hjälpa min bror och kusin att färga håret brunt, det blev bra :)
Och sedan kvällen vid 19.30 åkte jag och Mylina buss till stan för där är det Helsingborgfestivalen!
Vi köpte 6 biljetter och idag har vi åkt två, spara en till imorgon, haha ♥
Tittade också på RIX-FM festivalen, såg BWO, Starpilots och några mer..
Under tiden vi var i festivalen sprang vi också runt och letade efter SamuelEricsson@Bdb, ( Known as S.T.C) han skulle till festivalen hahaha xD
Vi älskar hans låtar, han rappar bäst :)




Mylina sover över hos mig idag, gonatt :D

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0