In med det nya och ut med det gamla!

Har rensat och tvättat min fina Björn Borg necessär som var så smutsig.
Jag slängde allt gammalt smink som jag inte använder och la in dem nya som jag köpt idag!
Tvättade också alla mina rougeborstar och applikatorer så nu är dem rena och fina och dem är redo att bli smutsiga imorgon ♥

Såhär "mycket" smink har jag nu:
Stor sminkbox med läppglans,läppstift,ögonskuggor och rouge+applikatorer
Ögonfransböjare
5 penslar: 2 till ögonskuggor, 1 till foundation och dem två sista till bronzepuder&rouge
4 läppglans
2 maskaror
Ögonskugga ljus och mörk brun
Bronzepuder
Mineralfoundation/foundation
2 nagellack
3 eyeliner, 2 svarta och 1 vit
1 ögonbrynspenna i två färger, svart och brun

♥LoveLoveLove♥

Ni borde ni också ta en titt i er necessär :)
Släng allt smink ni inte använder istället för att låta det skräpa ner och samla bakterier, dessutom blir det då mer plats i necessären!




Kommentarer
Postat av: Belinda

Min necessär ä snart överfull x)

Jag har en stor låda med smink också + att jag har en hylla med nagellack xD

2009-07-12 @ 10:09:54
URL: http://bebbebreed.blogg.se/
Postat av: Malvina

Åfan! Det ska jag göra :D Hehe, men jag har mitt smink på många olika ställen ;P

2009-07-16 @ 15:15:33
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0