Manh 19 år <3

Är skittrött, idag har jag bara sovit i 4 timmar för att André ( bror ) kom hem klockan 6 på morgonen med sina 3 vänner och kickade ut mig från mitt eget rum! Jag som låg och sov där så väckte han mig.. Fick gå till det läskiga lilla mörka rummet bredvid mitt och sova där :( Det var varmt i rummet  och klockan halv 9 på morgonen börja dem redan prata och skratta.. Störigt..!

Men jag tror jag ska gå till mamiis rum och sova nån timme, min bror Manh fyller 19 år idag, så snabbt tiden har gått, HAN ÄR REDAN 19 ÅR!
Vi ska fira till honom senare tror jag :)

Hej då, bloggar på kvällen för just nu är det sleeptime .. Zzz.

Kommentarer
Postat av: mylina

HAHAHAHA, ofta han kastar ut idg från ditt eget rum:(:(

2009-07-25 @ 13:46:31
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0