My goldfish..Dead

Vädret är sämst idag, spöregna och åskar.
En sån här dag vill jag bara läsa min bok New moon som jag äntligen har läst ut!
Skitbra är boken och så måste jag såklart börja läsa tredje boken Eclipse också ♥




Men först måste jag byta akvariumet för vår fina lilla guldfisk har dött av svält, haha..
Synd om den men ingen orkar ju mata den,jag matar den bara ibland men annars brukar det alltid vara min mamma som matar den varje dag, men nu är hon ju i Finland så den dog .. rest in peace little fish, ska spola ner dig snart!
Jaja men nu finns det bara en tråkig fisk kvar, malfisken.

Jag...Får väl börja byta akvariumet nu... O.r.k.a.r inte!

Kommentarer
Postat av: kiwichan

JAG ÄLSKAR VÄDRET IDAG.♥

stackars guldfisk. malfisken? vilken? den dära äckliga gråa/bruna? o_o

2009-07-06 @ 19:07:50
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0