Stan

Åkte till stan idag med Malvina och tittade efter kläder och saker, fast fanns inte så fina kläder så jag köpte inga.
Gjorde ont att gå med mina skor, fick skoskav blåsor, ajj ..


Todays outfit

T-shirt *CUTE AND SCARY* - Gina tricot
Lee shorts - J&C
Skor-Skopunkten
Chanel handväska
Cupcake halsband-Ur&Penn



Såg dessa ursöta porslinaskar med pandor på och dem köpte jag såklart.
Kostade bara 4 för 40 kr (rea)
Så fina ♥


Efter stan åkte jag buss hem och fick börja laga mat -.-
Grillade kycklingvingar och skärde sallad och avokado, deliciouuuuus ♥
Därefter gick jag ut med Malvina igen till vårt gamla dagis och plockade körsbär, haha riktigt goda var dem ^^


Kram <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin outfit! Hoppas du får en trevlig kväll. Kram :)

2009-07-04 @ 18:38:33
URL: http://egrandin.blogg.se/
Postat av: mylina

hm.. vad är det för glass? piggelin :)?

2009-07-04 @ 22:25:54
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0