Spotify <3

Trist väder ute idag så jag har bara varit hemma och slappat, var är sommarvädret ?
Mina kusiner har iallafall kommit över och vi har spelat kort tillsammans och käkat en god middag.

Isabella har varit väldigt jobbig. - Lisa vad ska vi göra? Lisa Lisa.. LIIIIISA VAD SKA VI GÖÖÖRAA? .... Lisa du är tråkig!
För att få slut på hennes gnällande så fick jag spela kortlekar med henne som hon har hittat på, tävla på att rita och massera henne.. Jaja hon blev glad iallafall ♥
Åhh själv ville jag bara spela data och trä armband och läsa Eclipse! ♥

Men min kusin Hung laddade ner Spotify till mig, nu behöver jag inte ladda ner låtar längre utan jag behöver bara söka på låten så har jag den, muhahaha :D Någon som också har Spotify?





Kommentarer
Postat av: mylina

sv; JAG HAR SPOTIFYYY. :DD<3

2009-07-10 @ 23:18:40
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: Lykke

Jepp mika har laddat ner de (:

2009-07-11 @ 22:13:30
URL: http://lykkepykkes.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0