Nudiejeans

Har kommit hem från Väla!
Gick in i alla jeansaffärer typ, Solo, J&C, Carlings, MQ, Spiritstores m.m .. Det fanns många jeans som det var rea på fast dem fina jeansen fanns bara för stora storlekar eller för små storlekar kvar :/
Till sist orka jag inte leta efter rea längre, gick in i Solo och såg ett par jättefina Nudie jeans, mörkblåa och stuprör.
Prövade jeansen och det passade perfekt , fast priset var dyr, 1000 kr :Z
Fast skitsamma dem följer ändå med mig hem, jag betalade 400 och mamma resten ♥



Ja men nu är jag pank, har bara 80 kr kvar, vad kan man köpa med det?

Kommentarer
Postat av: sussi

härmis.. liknar exakt mina lisa fisa

2009-07-31 @ 17:36:33
Postat av: lisa

Nej sus, dina är ljusare, dessa har nyss kommit in oxå

2009-07-31 @ 19:10:37

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0