Städa

Fick vakna halv 9 idag för att hjälpa mamma att städa två hus i Påarp, Vi åkte till den första huset och vi hade nycklar till deras hus och när mamma öppnade dörren så gick hus larmet och vi blev skrämda som fan och stängde dörren och låste.
Vi väntade utanför dörren och för varje minut som gick blev larmetljudet högre och högre!
Äntligen efter 15 minuter stängdes larmet av fast vi fick lite längre för att polisen kanske skulle komma,
fast dem kom inte :)

Vi struntade i det huset och åkte vidare till nästa hus som hade låst sin grind och vi hade inga nycklar till det så då kunde vi ej komma in!
Jaa, då åkte vi tillbaka hem igen då, slösade på bensinpengar och min sömn, hade bara sovit i 5 timmar igår.

Efter 1 timme ringde dem som hade grinden låst och sa att vi kunde komma och städa och då åkte vi till Påarp igen.
Då moppade jag golvet, torkade fönsterkarmar och bord och tvättade köket medans mamma skötte resten.. Idag blev jag 200 kr rikare då :)

Här hemma har jag städat garderoben, det blev två stora påsar med kläder som jag inte använder, ska ge bort till Isabella.
Är trött och seg som f*n, orka inte äta fast det gör inget, känner mig tjock och vill bli lite smalare (y)


Ny header skapade jag idag, vad tycks? ♥

Kommentarer
Postat av: Malvina

Den är Fin! (l)

2009-07-16 @ 21:15:58
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/
Postat av: kiwichan

Åh, stackars Lisa. Barnarbete! Buhuhuh.

2009-07-16 @ 21:30:47
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: mylina

sv; hahaha, jag vet :(:(så är det om man får panik.



åh, jättefin header, varför kom inte jag på den? :(

2009-07-16 @ 22:32:42
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: Lykke

fin header, kom på att jag hade satt lösen på bloggen, men har tatt bort de nu =)

2009-07-16 @ 23:27:31
URL: http://lykkepykkes.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Jäättefiiiinw header :3

2009-07-19 @ 16:56:55

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0